KVV in de buurt van lochem,deventer

Moderator: Lim Shakei

KVV in de buurt van lochem,deventer

Ongelezen berichtdoor Rianne84 » 05 jul 2012 13:42

Hoi allemaal!

Helemaal nieuw op het forum, en met drie hondjes van de leeftijd 10 mnd ( pinscher x shih tzu eigen nest), 4 jaar (pinscher) en 11 jaar (yorkshire) begin ik het nu echt tijd vinden worden om ze aan het rauw voer te zetten.
Ik heb me hier een tijdje geleden al min of meer in verdiept, maar uit laxigheid nog niet veel mee gedaan. Het enige wat ik heb gedaan is een prins en cavom brok voeren, die, zover ik weet het minst aan onnodige toevoegingen bevat. Op het graan na dan :geen_idee
Mijn pup heeft een paar dagen geleden een epileptische aanval gehad, en nu gaat het roer om! Ik wil proberen mijn schatten zo natuurlijk mogelijk te voeren.

Ik wil beginnen met KVV. Nu zijn er veel merken, en ik zit te denken om bij www.lotgering.nl te bestellen. Echter komen er dan verzendkosten bij, en ik was daarom eigenlijk erg benieuwd of hier KVV'ers zijn die in de omgeving van Deventer wonen en in de buurt een goed verkoop adres weten! En waar het misschien erg handig is samen te bestellen om de kosten te drukken.

Alvast bedankt voor de eventuele tips!
:greetz
Rianne84

Re: KVV in de buurt van lochem,deventer

Ongelezen berichtdoor Sjalot » 08 aug 2012 21:48

Is er geen Jumper in de buurt?
Die verkoopt ook vaak KVV.
Groetjes van Charlotte
Sjalot

Keer terug naar KVV