nieuwe voeding, braken

Hij heeft o.a. Rauwe, natuurlijke voeding voor honden geschreven en was voor het eerst onze gast in 2004.

Moderator: Lim Shakei

Wat te doen bij braken en moeilijk poepen.

voeding
1
100%
harde ontlasting
0
Geen stemmen
braken
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 1

nieuwe voeding, braken

Ongelezen berichtdoor Daya » 26 okt 2009 14:36

Beste Morgan,

Ik heb dus zo'n hondje die braakt sinds ik hem Carnibest voer. :-( Niert elke dag, maar zeer regelmatig. Ik ga hem nu dus op uw advies, op verschillende tijden voeren. Hopenlijk braakt hij dan niet meer
Ik ben wat beperkt in wat ik hem voer, omdat hij na een gebroken kaakje niet of amper kan kauwen.
Verder is zijn ontlasting nu behoorlijk hard en het kost hem moeite om te poepen. Heeft u daar nog een advies voor.

Met vriendelijke groeten,

Sietske Zwart
Ik heb een Tsi Shu van 3 jaar. ben sinds 5 weken overgegaan op natuurlijke voeding.
Daya

Ongelezen berichtdoor Ignit » 26 dec 2009 23:01

Antwoord van Mogens:

Yes. Many vegetables will loosen the stool. Particularly fermented ones, like sauerkraut.

Most vegetable oils will too.

And generally, all kinds of UNUSUAL FOODS will do it!

By sticking to the same food all the time, you are definitely making the problem worse, not better.

Besides, there is no such thing as “complete” raw food!

Cheers, Mogens.
===========

Dear Mogens, I own a dog that barfs on a regular bese since I feed Carnibest complete raw food. I will follow your advice and feed him on irregular and different times. Hopefully, the barfing will stop.
I am a bit restricted as to the possibilities of feeding. His cheekbone is broken and he can hardly chew and chomp on food.
His poops are rather hard and it takes a lot of effort to get rid of them. Do you have any advice for me?

Kind regards,
Sietske Zwart.
Mixing wines may be a mistake, but old and new wisdom mix admirably.
Ignit
Site Admin

Keer terug naar Mogens Eliasen